Tutaj znajdziecie najczęściej zadawane pytania i odpowiedzieć na nie. Gdyby jednak nie było Państwa pytania, lub byłaby ona niesatysfakcjonująca - prosimy o kontakt z nami a wszystkie wątpliwości chętnie wyjaśnimy.


Jak zarezerwować termin?

Wyróżniamy dwa etapy rezerwacji terminu:

1. „Wstępny" – rezerwowany po wstępnym określeniu zakresu usług i kosztów;

2. „Ostateczny" – rezerwowany po podpisaniu umowy i wpłaceniu zadatku.

Zadatek można wpłacić gotówką przy podpisaniu umowy lub przelewem. Przy opcji „Zadatek Przelewem" oczekujemy przez 10 dni roboczych na wpłatę umówionej zaliczki, po jej wpłynięciu w pełni rezerwujemy termin. Jeśli natomiast po czasie 10 dni zaliczka nie wpłynie na konto rezerwacja jest anulowana i termin znów jest dostępny dla wszystkich - każdy może go zarezerwować.


Ile trzeba wpłacić zaliczki?

Zadatek wynosi 30 % wartości usługi, jest on oczywiście odejmowany od ceny całego zlecenia. Dla firm i instytucji, z którymi współpracujemy przewidzieliśmy możliwość umowy bez zadatku.


Czy można płacić przelewem?

Tak, można – przy czym ta opcja płatności zarezerwowana jest dla klientów z którymi współpracujemy na stałe.


Kwestie prawne - licencje ZAiKS i pokrewne

Ze swojej strony gwarantujemy odtwarzanie muzyki z legalnie nabytych utworów, jednak ceny podane na stronie nie uwzględniają licencji ZAiKS-u. Należy się upewnić, że lokal w którym odbędzie się impreza posiada stosowne licencje, lub zamówić własną.

Pośredniczymy w zamawianiu licencji ZAiKSu, szacunkowy koszt dla imprezy do 50 osób to około 80zł - po więcej informacji skontaktuj się z nami.


Co w przypadku, jeśli nie macie mojego ulubionego utworu w płytotece?

Nie ma problemu! Jeśli zostaniemy o tym odpowiednio wcześniej poinformowani (zazwyczaj około 2 tygodni) to jesteśmy w stanie spróbować dostać z legalnych źródeł określony utwór w określonej wersji. Zwykle w przypadku pojedynczych utworów nie pobieramy za to żadnych dodatkowych pieniędzy.


Czy mogę przynieść własne pliki mp3 na imprezę?

Nie. Gramy wyłącznie z legalnie zdobytych plików muzycznych i nie przewidujemy możliwości odtworzenia plików z niewiadomego pochodzenia. Drugim aspektem, z powodu którego nie gramy z plików przyniesionych na imprezę to ich jakość, bardzo często zdarza się iż te pliki są mizernej jakości co skutkuje brzydkim, szumiącym i brumiącym dźwiękiem.


Dlaczego w umowach przerzucacie odpowiedzialność za sprzęt na organizatora?

Bardzo często słyszymy zarzuty o chęci wyłudzenia pieniędzy lub nieodpowiedzialności związanej z brakiem ubezpieczenia sprzętu. Niestety, polskie firmy ubezpieczeniowe nie zgadzają się na taka formę ubezpieczenia, ze względu na to, że nie mogą odpowiadać za stan instalacji elektrycznej zastanej na miejscu imprezy.

My również nie jesteśmy w stanie przewidzieć co zastaniemy na miejscu, a organizatorzy nie zawsze przykładają do tego wagę. Z tego powodu nie mamy możliwości ubezpieczenia sprzętu na wypadek złej lub nieprawidłowo przygotowanej sieci energetycznej.


Mamy własne nagłośnienie, może zagracie na naszym i dacie rabat?

Niestety, nie przystajemy nigdy na taką propozycję. Dbamy o nasz wizerunek i markę, dlatego pracujemy na sprawdzonym w niejednych warunkach sprzęcie, bo wiemy że nas nie zawiedzie i zapewnia odpowiednią jakość dźwięku. Dlatego nigdy nie zgadzamy się na zagranie imprezy na obcym sprzęcie, wyjątkiem mogą być tu tylko imprezy klubowe po wcześniejszym uzgodnieniu warunków technicznych.


Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie...

Żaden problem! Skontaktuj się z nami a udzielimy Ci wszystkich odpowiedzi.

 

 
 
  pracujemy  
 
stanton ads be reloop ldm pol
soundcraft
 
   
   

BTS SOUND na YouTube  BTS SOUND na YouTube

 
www.weselezklasa.pl